Selasa, 26 Agustus 2014

i sektioner dä

Försäljning All Day" ... Jag önskar att jag hör dig skrika ... en försäljning skulle vara bra!

"Under The Radar reklam strategi" ... låter som något ur en Star Trek filmen!

Du ser i världen av reklam så snabbt som du kan säga "Beam me up Scottie"; nya verktyg skapas ständigt för att skilja ett företag från ett annat. Dessa innovationer försöker så mycket som möjligt, maximera resurser, minimera kostnaderna och optimera resultaten av eventuella reklamkampanj.

Så mycket pengar går in i brainstorming för dessa nya och innovativa verktyg som du kan resa runt i världen på kostnaderna lunchmötes ensam. Om du har arbetat i företagsvärlden du vet exakt vad jag menar, och om du inte har räkna själv mycket lycklig faktiskt. Företagen skulle kunna rädda sig en mindre förmögenhet reklamkampanjer om det såg på tidigare anställda reklam strategier och ändra dem för att passa deras behov.

Några av de mest använda reklam strategier och marknadsföringsstrategier som existerar är multi-level marketing, audiovisuell reklam, katalog reklam, telefonreklam, och till och med person-till-person-distribution av marknadsföringsverktyg. Ett står dock i fråga om potential och till och med kapacitet att översätta reklam strategier med konkreta försäljning.

Detta min vän är vad som kallas advertorials. Till synes en ny språklig hopkok, advertorials faktiskt var först utformades i början av 1960-talet som en kombination av orden, reklam och ledare. Detta mer än tillräckligt beskriver syftet med en advertorial.

En annons i redaktionell är i grunden en reklam strategi för att likna en objektiv editorial. Detta skulle ge graden av objektiv trovärdighet för dig annonsören, samt göra reklam tonhöjd mest trovärdigt, även till de mest skeptiska av konsumenterna.

Hur kommer detta med nödvändighet att bygga försäljningsvinster?

Advertorials skrivs vanligen som särskilda säljfrämjande funktioner med en form som liknar den i ett pressmeddelande än en ledare. Det som är mest fördelaktigt i jämförelse med andra ledare är att annonsören har kontroll över det innehåll som visas på advertorial.

Först är dessa advertorials skrivna ibland inom redan väletablerade kolumner eller delar av en tidning. Dessa avsnitt, med efter det att de redan har, försäkra läsbarhet advertorials. Placerad i sektioner där människor är predisponerade för att läsa artiklar som ligger nära formen av advertorials, styrkan av den PR tillvägagångssätt av artikeln kommer inte nödvändigtvis att stöta eller bannlysning någon av läsarna.
Läs det igen ... "placerade i sektioner där människor predisponerade för att läsa artiklar nära form av advertorials" ... det här är Under The Radar effektiva ett arbete!

Dessutom advertorials ge möjlighet att diskutera de starkaste egenskaperna hos produkten och tjänsten och samtidigt skriva ut de olika platserna och kontaktuppgifter för företaget eller inrättningar som erbjuder produkten eller tjänsten. Det innebär att det ögonblick en konsument finner sin själv övertygad om fördelarna med produkten eller tjänsten behövs ingen yttre ansträngning från deras sida för att hitta var du kan få tillgång till den. De kan också innehålla en vinst dra reklam strategi genom att ha olika vittnesmål från några tidigare imponerat inköp av din produkt malm tjänst.

Ännu viktigare, advertorials kommer med övertygande styrka en ledare, med en simulering av auktoritet och expertis som produceras i artikeln. Konsumenterna kan vara benägna att lita innehållet i advertorial med denna typ av strategi och sken av auktoritet och expertis än en individualiserad stigning som härrör från företagets plånbok. Mål och informativ information som paketeras som sanning kan mycket väl driva hela företagets försäljning!

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar